Gaztelania Mintegia: D.B.H.ko 4. mailako ikasleek eskola-trukea (bederatzi eguneko bidaia) egiten dute Luccako (Toskana) A. Vallisneri Lizeoko ikasleekin. Bederatzi eguneko bidaia hau subentzionatuta dago. Gure ikasleek ondoko bisitaldi hauek egiten dituzte: Lucca, Florentzia (hiria, katedrala eta Galleria degli Uffizi), Siena (hiria, Katedrala eta Museo Cívico), San Giminiano (Erdi Aroko herria), Pisa (hiria eta aldiri momumentala) eta Pietrasanta (arte tailerrak eta Boteroren pinturak eta eskulturak).

Frantsesa Mintegia: D.B.H.ko 3. mailako frantsesa ikasten duten ikasleek eskola-trukea egiten dute Bresteko (Bretaina) Collège Les Quatre Moulinseko ikasleekin. Ikastetxe hori Lycée Amiral Ronarc´heko D.B.H.ko atala da. Brest eta Finisterre ikusteaz gain, Bretainako arte gotikoaren ibilbidea egiten dute.

Arduradun orokorra:Luis Puente

Norentzat:Gaztelania Mintegia (Italia): D.B.H.ko 4. mailako ikasleak. Frantsesa Mintegia (Trantzia): D.B.H.ko 3. mailako frantsesa ikasten duten ikasleak