BATXILERREKO ARGAZKINTZA TALDEKO IKASLEEN LANA

GOSARI OSASUNGARRIA 1. DBH

Otsaila amaieran DBH 1 mailako ikasleek gosari osasungarri bat prestatzen ikasi zuten eta ikaskideekin batera gosaltzeko aukera izan zuten.  Ekintza hau elikadura osasuntsua eta ariketa fisikoa sustatzeko Bidasoan Bixi programak antolatzen du Hezkuntza saila eta Osakidetzarekin elkarlanean. Ohitura on hauekin jarraitzea gure esku dago orain!

ITALIAKO ELKARTRUKEA

Aurte ere Talaia institutuko DBH 4. mailako ikasleak Italiako Pontedera herriko ikasleekin elkartrukea burutu berri dute.

Aste oso bat bertako familietan bizitzen eta Siena, Pisa, Florentzia, Lucca, Bolonia edo San Gimignano bezalako herriak bisitatzen egon dira.

EUSKARAREN EGUNEKO KOREOGRAFIA

3.MAILAKO IKASLEAK BIKAIN DANTZATZEN!

BOZKATU KOREOGRAFIA HOBERENA ZURE KORREORA BIDALITAKO FORMULARIOAN

GARBIÑE UBEDA IDAZLEA IKASTETXEAN

Garbiñe Ubeda idazlearen bisita jaso dugu ikastetxean.

Ikasleek Sasieskola liburua irakurri dute 3. mailan eta ondotik, idazlearekin hitz egiteko aukera paregabea izan dute!

RIFEN ZENBAKI SARIDUNA

1. Batxilergoko ikasleen ikasketa bidairako saldutako rifen zenbaki sariduna honako hau izan da:

0392

Irabazlea institutuko idazkaritzara hurbildu dadila saridun rifa ziurtatzeko eta saria jasotzeko.

Urtarrilaren 17a baino lehen ez bada irabazlerik agertzen, beste zozketa bat egingo da.

Zorionak eta mila esker zuen laguntzagatik!

ZORIONAK ETA URTE BERRI ON!!

Eguberri On eta 2020 urte zoriontsua opa dizuegu

Euskararen eguna

Abenduaren 3an, Euskararen Nazioarteko Eguna ospatu genuen Talaia institutuan.

Ekintza xumea egin genuen, 20 minutukoa.

Ikasleei post-it bana banatu eta galdera bat egin genien, mailaka. Post-it horretan beraien erantzuna idatzi zuten, bakarka. Gero, patiora joan ginen eta Euskara Batzordeko ikasleek prestatu zuten zuhaitzean talde bakoitzak zegokion lekuan jarri zituen bere post-ita eta denon artean zuhaitz hostodun ederra sortu genuen.

Galdera hauek egin genizkien ikasleei:

1. 1. maila: ZEIN KONPROMISO HARTZEN DUT EUSKARAREKIKO?
  2. 2. maila: NOREKIN EGITEN DUZU BETI EUSKARAZ?
  3. 3. maila: ZERGATIK EZ DUZU EUSKARAZ EGITEN?
  4. 4. maila: ZER SENTITZEN DUZU EUSKARAK HONDARRIBIAN DUEN EGOERAREKIKO?

Batxillergoa: ZERGATIK USTE DUZU GAZTEEK EZ DUZUELA EUSKARAZ EGITEN?

Ekintza xume honekin ikasleek euskarari buruzko hausnarketa egitera animatu genituen eta euskararekiko dituzten bizipen, sentipen eta iritziak ezagutu nahi izan genituen.

PLANETARIO ERAMANGARRIA TALAIAN

Azaroak 5ean DBHko 1. mailako ikasleek planetario saioaz gozatu zuten. Esperientzia berria guztiontzat!

SURF SAIOA HENDAIAN

Urriaren 18 eta 21ean DBH 1. mailako Gorputz Hezkuntzako ikasleek Surf saioa egin dute Hendaian. Ura hotza egonda ere primeran pasa zuten!

DBH 1.MAILAKO IKASLEAK EUSKAL GIROTZE BARNETEGIETAN

Aurten ikasturtea hastearekin batera DBH1 mailako ikasleak Euskal Girotze Barnetegira joan ziren irailan. Barnetegi hauetan ikasleek elkar hobe ezagutzeaz gain, jarduera eta jolasen bidez Euskara erabiltzeko joera landu zuten, eta balorazio oso positiboa egin dute handik itzulitakoan.

Irudiek ondo erakusten dute zein ondo pasa zuten!

1.C taldea Barriako Euskal Girotze Barnetegia

1.D taldea Elgoibarko Euskal Girotze Barnetegia