BATXILERREKO ARGAZKINTZA TALDEKO IKASLEEN LANA

AURTENGOAN ERE JAIZKIBEL AMEZTUKO DUGU!

Joan den ikasturtean martxan jarri genuen Ameztu Jaizkibel proiektuari jarraipena emango diogu eta lehen urratsa eman dugu!

Urriaren 11n, ostiralean, 4. Dbhko Zientzia Aplikatuetako ikasleak eta 2. Dbhko Ingurumen-zientzien Tailerreko ikasleak ametzaren ezkurren bila joan ginen.  Bertan, Gipuzkoako  Foru Aldundiko bi basozain egon ziren gurekin  eta ametzak Jaizkibelen duen egoeraz, kontserbatzearen eta basoberritzearen garrantziaz hitz egin ziguten. Ondoren, ametza eta haritz kanduduna bereizteko hainbat pista eman zizkiguten eta jarraian, bakoitzaren ezkurrak bildu genituen.

Orain ikastetxean emango ditugu hurrengo pausoak! Ezkurrak ernarazi egingo ditugu!

TALAIA BHIko I. IPUIN LEHIAKETA

Ikasturtea bukatu aurretik, aurten gure ikastetxean lehen aldiz egin den ipuin lehiaketaren sari banaketa egin genuen ekainaren 14ean.
Epaimahaia Maite Darcelesek (idazlea), Yoseba Peñak (idazlea) eta Maialen Iantzik (irakaslea) osatu zuten.
Kategoria bakoitzerako sari nagusia ebook bana izan da, eta irabazleak hauek:
A kategorian (1. zikloa) Unax Goena "Ezta?" ipuinarekin.
B kategorian (2. zikloa) Uxue Iridoy "Garatu" ipuinarekin.
Ikasle idazleek, beraien lagunekin batera, Felipe Eizagirre liburuzainak aurkeztutako ekitaldian epaimahaiaren mezuak ikusi eta aditu zituzten, eta beraien ipuinekin sortutako bilduma jaso zuten. Bildumaren azalerako ilustrazioa Maore Tolosak egin du.
Aurtengo parte hartzea ikusi eta baloratuta, emandako lanen maila ona kontuan hartuz, lehiaketak datorren ikasturtean II. edizioa edukiko duela argi dago, hasi ba datorren urterako arkatzak zorrozten!
Argazkian lehiaketako partehartzaileak agiri dira, ekitaldiaren amaieran.

DBH4ko plastikako ikasleek egindako Stop Motionak

Urte bukaerako Txangoak Ekainaren 18an

1. DBH: Hernaniko Igerilekura.

2. DBH: Donostiara (Piragua, SUP)

3. DBH: Irunera Piragua Santiagotarrak Elkartean.

4. DBH: Labannera Aquapark.

Jaizkibel mendian, testuliburuetan baino argiago

Argia astekariak Talaiako ikasleek burututako proiektuaren inguruko erreportajea argitaratu du aste honetan. Egin klik irudian eta gozatu.

Ameztu Jaizkibel Arma Plazan

Telefono berria

Eskolako telefono zenbakia aldatu egin da. Telefono berria 943899496 da.

IÑAKI SANZEK CAF-ELHUYAR SARIA JASO DU

Gure lankide Iñaki Sanz-ek #CAFelhuyar saria jaso du, Argia aldizkarian sagastietako bioaniztasunari buruz argitaratutako erreportajegatik. ZORIONAK IÑAKI!

CAF-Elhuyar saria Iñakiri

Gipuzkoako atletismo txapelketa 2019

TALAIA ATLETISMO TALDEKO NESKAK Gipuzkoako txapeldunak eta mutilek hirugarren postua lortu dute.

ZORIONAK!

Perla Filosofikoak

Filosofiako mintegiaren eskutik, batxilergoko 1. mailako ikasleekin grabaketak egin eta… hona hemen gure opera prima: “Perla filosofikoak”. Ikusi, ikasi eta gozatu!

EGUTEGIA 2019-2020