ES | EU

LIBURUAK 15-16
1.DBH eta 2.DBH ko ikasleak "Liburuen kudeaketa" programan sartzen direnez, ez dituzte liburuak erosi behar.Bai ordea ingelesa/frantseseko lan koadernoak.
Programari uko egin nahi diotenek, ERANSKINA III bete eta Idazkaritzan entregatu behar dute uztailaren 20a baino lehen.Han bertan liburuen zerrenda osoa jaso ahal izango duzue

ARGAZKIGINTZAKO IKASLEEN LANAK

BATXILERREKO ARGAZKINTZA TALDEKO IKASLEEN LANA

ZORIONAK SELEKTIBITATERA ETA DELF AZTERKETARA AURKEZTU DIREN IKASLE GUZTIEI.

AURKEZTUTAKO GUZTIAK GAINDITU DUTE.

2.Batxilergoko ikasleen agurra

IKASLE ITALIARREN AGURRA

Atzo goizeko 9tan, Hondarribian izan diren ikasle italiarrak bere etxera itzuli ziren. Aste bete pasa dute gure artean, bertako kultura eta inguruak ezagutzen. Gure etxeetan edukitzea plazer bat izan da.
Elkartetik eskerrak beroenak  eman nahi dizkiegu jardura hau antolatzen duten irakaslei (Luis, Josune, Gorka eta Pilar), bere eskuzabaltasunagatik.
Ondo joan!

UDALEKUAK 2015

Izen-emate epea:. Martxoaren 23tik aurrera.

Batxilergoko 2. mailako ikasleak Kimika fakultatean

Batxilergoko 2.mailako ikasleak Kimika fakultatera joan dira

TALAIA BHIko ikasleak inauterietan

Talaia BHIko ikasleak artisautzan eginiko buruhaundiekin, Bordari eta Biterira joan ziren.Txikiei eguna alaitzera.

Talaia BHIk Euskal Eskola Digitalaren 1.topaketan parte hartu zuen

Santa Ageda bezpera

Santa Ageda bezpera dela eta, Bordariko 5.mailako ikasleak, institutura igo dira abestera.

IKUSI ARGAZKIAK

Bresteko ikasleak TALAIAn

Gaur iritsi dira Bresteko ikasleak Hondarribira.

Hurrengo egunetan gure artean egongo dira,  Brestetik etorritako ikasleak.

EGITARAUA

Bertsolariak Talaian

Maialen Lujanbio eta Andoni Egaña Talaia BHIra etorri dira. Saio oso polita egin dute eta Joxelu atezainarentzat oso hunkigarria.

IKUSI ARGAZKIAK

8 emaitzak erakustea