ES | EU

LIBURUAK 2018-2019

1.DBH eta 2.DBH ko ikasleak "Liburuen kudeaketa" programan sartzen direnez, ez dituzte liburuak erosi behar. Bai ordea ingelesa/frantseseko lan koadernoak.

Programari uko egin nahi diotenek, dekretuaren ERANSKINA bete eta Idazkaritzan entregatu behar dute uztailaren 13a baino lehen.Han bertan liburuen zerrenda osoa jaso ahal izango duzue

1.DBHko liburuak

2.DBHko liburuak

3.DBHko liburuak

4.DBHko liburuak

BATX 1.mailako liburuak

BATX 2.mailako liburuak

ERANSKINA

TALAIATIK ALDIZKARIA

BATXILERReko gurasoen bilera:

Asteartea, Urriak 17 batxilerreko eraikinean.

BATXILERREKO ARGAZKINTZA TALDEKO IKASLEEN LANA

JAIZKIBEL AMEZTUKO DUGU!

Bertako basoa, ameztia (Quercus pyrenaica) ikusi nahi dugu berriro ere indarrean Jaizkibelen. Eta horretarako, Hondarribiko Talaia bhi ikastetxean “Ameztu Jaizkibel” proiektua jarri dugu martxan, gure ingurunea ezagutu eta bertako paisaia berreskuratzen lagunduko duen lan interesgarria.

Ikasleak ditugu ardatz, hezkuntza  bidea eta ingurumena helburu. Kurtso honetan zehar egingo dugun bidaia honetan ametzen ezkurrak izango ditugu bidelagun, naturaren aldeko ekintza bat burutzeko, eta, era berean, bizi garen eremuari buruzko oinarrizko ezagutzak lantzeko.

Hasi gara proiektuarekin. Aurreko astean Jaizkibelen izan ginen, bertako landazainarekin, Ikerrekin, eta ametzen ezkurrak bildu genituen, guk horiek erein eta etorkizunean Jaizkibelgo ameztiak berreskuratzen laguntzeko.

Ezkurrak biltzea bera ekintza bat izan bazen ere, laginketa zientifikoa, landazainen lana ezagutzea, eta Jaizkibelgo bioniztasunaren hainbat puntu lantzea izan genituen jomuga irteeran.

Hasi da proiektua, eta aurrera joko dugu. Gure Jaizkibelekin amesten dugulako, Jaizkibel ameztuko dugulako.

Euskararen astea 2018
EUSKARAREN ASTEA 2018
EUSKARAREN GINKANA

SAKATU IRUDIAN ETA DESKARGATU APLIKAZIOA

IKASBIDAIA 17-18

SKI IRTEERA 2018

Guraso agurgarriok,

Ski irteerara joan ginen irakasleok eskerrak eman nahi dizkiogu ikasleei izandako portaeragatik eta erakutsitako heldutasunagatik. Egin beharreko guztietan haien laguntza ezinbestekoa suertatu zitzaigun azkarrago egiteko eta eskiatzeko denbora ere areagotuz. Bidaia luzea izan zen, alokairua eta prestaketa azkar egin behar izan genuen, eguraldi txarra hasieran (gero ona,zortea izan genuen)… hala eta guztiz ere, ez genuen inolako kexarik jaso. Kontrakoa, alegia. Elkarri laguntzeko  azaldu ziren une oro. Hau dela eta, gure poza, harrotasuna eta eskerrak helarazi nahi dizkiegu batetik, eta bestetik,  esan plazera izan zela haiekin egun hori konpartitzea. Horrelako jarrerek edonora eta edozein ekintza mota egitera gehiago animatzen gaituzte. Mila esker!!

3.DBHko ARGAZKIGINTZA
2018-2019 aurrematrikula

Talaia BHI ikastetxean, 2018-2019 ikasturterako aurrematrikula egin duten ikasleen zerrenda.

1.maila

4.maila

Euskara Batzordeko ikasleak Zubietako inauterietan

Urtarrilaren 30ean, Euskara Batzordeko ikasleak Zubietako inauterietara joan ziren.  Malerrekako bi herri mugakide horietako joaldunek egiten dituzten segizio ikusgarri eta zaratatsuak sentitu zituzten, joaldunen janzkera bitxiarekin eta bizkarrean daramaten joare parea erritmo binarioaz jotzen zutelarik.

1 - 10 erakustea 70 emaitzatatik
Items per Page 10